Dan före dan

före dopparedan! Och i år blir det faktiskt dopp, för första gången någonsin för min del. Prova får jag ju göra i alla fall!

Ursäkta till våra fem (?) läsare för att det var så länge sen vi uppdaterade. Har nog inte riktigt kommit in i det här bloggtänkandet ännu, att vanliga vardagliga saker kan vara intressanta. I vart fall har inte Eva gjort det, mina inlägg är väl inget som blåser huvudt av folk ;-)

Här kommer i alla fall lite bilder från lördagens vinterpromenad så länge, håll till godo :-)

Trodde jag, men de var .bmp, så det blev inget med det. Det blir inte alltid som man tänkt sig :-P

Puss
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Män dä ä ju bara att ändra format i paint din gamla tant!

2009-12-22 @ 14:23:05
URL: http://sigrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0