Hoppsan

Igårkväll kom en pojke och ringde på dörren och frågade om vi ville köpa jultidningar. Jag var mitt i matlagningen och hade inte ro att titta på jultidningar, men med Lindas och mina ändlösa försäljarpromenaden i minne bad jag honom att komma tillbaka idag. Så när det ringde på dörren tittade jag plikttroget igenom katalogen och beställde ett spel som jag tänkte att vi kan spela i jul. Sen när jag stängt dörren insåg jag att det varit en annan pojke! Och mycket riktigt, en halvtimme senare plingade det på dörren igen. Och då kunde jag ju inte låta bli att köpa av honom också... Ja kära nån, vad gör man inte för de små företagsamma barnen. Den gången blev det en julklapp till E, så det var väl helt okej! :-) Sucker!!!

Imorgon blir det uppvärmning inför bröllopet! Och jag har typiskt nog blivit sjuk. Halsont, feber och ont i kroppen. Så det är säkert influensan. Farväl, grymma värld. See you in another life, brother.

Puss och kram
// H


Kommentarer
Postat av: Oskar

men va snäll du är!! :)

2009-09-04 @ 08:39:41
Postat av: Sigrid

Dumsnäll? :D En dag i framtiden kommer ni att vara tvungna att köpa 300 saker när era barn säljer jultidningar bara för att de ska komma upp i den där stereon eller nåt annat spännande! ^_^

2009-09-16 @ 09:44:22
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Och första advent hos er dessutom!!

2009-09-16 @ 19:56:45
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: H

Våra barn ska inte få tjäna pengar åt förbrytare! >:( :D



Yeey, pepparkakor!!!! :D

2009-09-17 @ 07:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0