Världens bästa fredag!

... har det varit idag! Nog för att varje fredag är världens bästa fredag. Men ändå! :) Och det hjälper ju att jag sov som en klubbad hela natten, med hjälp av Voltaren. Jag behövde inte vända mig en enda gång för att byta läge på mitt onda knä. Nu är man gammal, ha ha :D 

Idag har det varit alla hjärtans dagpyssel för hela slanten! Så nu är det glitter på bänkar, golv, stolar, kläder och i näsan. Men roligt har vi haft det!

Nu ser jag fram mot en helt overksam helg. Förutom lite snöskottning kanske, för att nagga av högarna som bildades av takskottning förra helgen. Och självklart Melodifestivalen!


Tänkte härma min kära fästmö :)

Bäst just nu:

* Alla hjärtans dag måste ju innebära att man får äta choklad även på söndag

* Melodifestivalen i Göteborg om en vecka. Alcazaaar!!! :D

* Att katterna leker med varandra ute när vi skottar snö

* En vecka kvar till sportlovet

* Att det är riktig vinter

* Mysiga vardagskvällar med Lost, ljudbok och mörk choklad med passionsfrukt

* Världens bästa jobb. Faktiskt.

Sämst just nu:

* Fem utvecklingssamtal innan lovet är här

* Mycket snö = mycket skottning och hysteri över mycket snö

* Endometrios

* Vårdköer

* Tidiga morgnar


Tingeling tingeling!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

VI FATTAR INGENTIIIIIING!!

2010-02-13 @ 21:20:45
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Man får vara virrig när man är höggravid, vänta bara. Men det betyder inte sova, det kan du fetglömma! Kommer du på söndag eller hur blir det?

2010-02-14 @ 18:26:36
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, förvirrad verkar man ju verkligen bli. Fattar inget av vad du snackar om. Fast om det verkligen är graviditeten vet jag inte :P

2010-02-14 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0