De leve

Hurra hurra hurra, för K och P som köpt hus ida'!!! Vi är väldigt glada för deras skull! :D :D

Sjukt intensiv vecka, och i helgen blir det födelsedagsfirande för Eva. Jag tror jag vet vad hon önskar sig... :S

På skolan är det "Kreativ vecka", vilket betyder att både elever och lärare kastas ut i nåt sorts kreativt kaos. Jag är med i musikgruppen, och efter lite panikomkastningar blev det bra till slut. Men det är alltid svårt med barn man inte känner. "Mina barn, andras ungar" typ, i skolmiljö. Nu önskar jag mig en helt normal, lugn vecka nästa vecka, efter upp-och-nervända veckor med kollegas sjukdom, egen sjukdom, ledighet och "kreativitet".

Tjing!
//H 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får fira Eva lite här sen också! Och vad roligt att de har köpt hus!!!

2010-09-28 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0