Helgen i Värmland

Helgen spenderades för min del i Karlstad, sedan Frykerud, sedan Rottneros och så Karlstad igen. Ack Värmeland det sköna alltså! :)

På lördagen var jag på världens prinsessbröllop i Frykeruds kyrka, och efterföljande fest i spegelsalen i Rottneros. En klasskompis från 1:an - 9:an gifte sig med en annan klasskompis från gymnasiet, och det var det hårda artilleriet! :) Mycket vackra var de i alla fall!


B får sin prinsessa...


Mycket god förrätt! Och snygg! :)

Kvällen var över förväntan, och det var roligt att träffa gamla klasskompisar jag inte träffat på åratal.


Nästa morgon ställde Oskars föräldrar ut en av sina hundar, och Fridas var med för lite miljöträning.

Så här cool är Oskar på hundutställning...


Ronja och Sixten tränar agility!






Ignorera muppen i jordgubbsmössa nedan. Titta på Svante i Sixtens stora mössa istället <3




På väg hemåt åkte jag till Jenny och Lennart och fikade, och pussade på deras barn som växer så det knakar! Linda och Andreas kom också dit.


Viktor och Linda pusslar


Söta Mira :)


Rasmus gillar glass!

Det var en intensiv och härlig helg, tack alla fina! :)

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

HAHAHAHAHA Mupp är rätt ord, fy fan!

2010-09-16 @ 11:55:18
URL: http://sigrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0