Processen

Vi skriver inte så himla mycket om processen än. Inte för att vi har ett överflöd av läsare men vi känner ändå att vi inte orkar dela med oss exakt om var vi befinner oss och vilka steg vi tar. Andra går ju inte runt och berättar att "nu ska vi gå hem och ha sex", liksom. "Kanske provar vi ett par gånger ikväll och två imorgon." Så vi återkommer när vi är mer säkra på i vilken riktning det går, glädjens eller sorgens väg.

Suck, jag orkar nog inte riktigt med partiledardebatten tror jag. Words, words, words, do come easy to you.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Hanna och Eva! Jag svarar här också: Klart ni får länka.

Kul att hitta er blogg också, jag länkar tillbaka.



Vad modiga ni är som syns med bild och allt. LYCKALYCKALYCKA till!



/Julia

2010-09-18 @ 19:25:27
URL: http://enannanmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0