Tuff dag



På minussidan:

Sjuk kollega
Ingen vikarie
Oro inför att bli ensam i gruppen imorgon
Elever som kände av osäkerhet och brist på planering = total urballning
Arbetsdag från 7.10-18.30
APT - need I say any more?
Mensvärk
Rastvakt
Ingen rast

På (den i slutänden totalt övervägande) plussidan:

Urmysigt pysselpass sista timmen
Eva var klar med middagen när jag kom hem
Chefen extrainsätter C på förmiddagen imorgon + tar rastvakten själv
Marabou mörk mint
Mysig höstig kvällspromenad
En röd liten bortsprungen kattunge som vi träffat tidigare var tillbaka!
Ett paket med kläder hade kommit
Imorgon kommer FÖRHOPPNINGSVIS äntligen tvättmaskinsreparatören
Katterna förstås
Snart får jag lägga mig och sova bredvid min älskling


SOV GOTT!

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

:-O har den inte blivit reparerad än? Har ni tvättat hos K&P då eller?

2010-09-08 @ 12:21:25
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Kollegan C

Förlååååååååååååt ;(

man kan inte hjälpa att man blivit sjuk, brukar du trösta mig med ;(

Men jag får alltid ångest när jag blir sjuk och inte kan finnas där för mina kollegor!!!!

Men samtidigt, brukar jag bli förbannad på personal som kommer till jobbet med feber och gud vet vad... för att visa hur duktiga de är... att de trots ALLT kommer till jobbet !!!

Jag säger bara en sak:

För guds skull STANNA HEMMA så att ni inte smittar ner folk omkring er!!!

Tack för att du alltid får mig att må bättre :)

Jag lovar att gottgöra dig när jag kommer tillbaka !!!!

kraaaaaaaaaaaaaam

2010-09-08 @ 14:34:56
Postat av: Hanna

Men pucko-C! Det är ju inte ditt fel att du blivit sjuk!!! >:( Det som är fel är att vi måste fixa vikarier själva och att det inte ens finns några vikarier att skaffa! Abdi skippar i alla fall Eid för att vara hos oss i morgon! :D Men vi längtar efter att du ska komma tillbaka - FRISK!



2010-09-08 @ 16:24:27
URL: http://hesalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0