Hoppas hoppas

Vilken härlig höstdag det har varit! Ösregn och sol om vartannat, men själv hade jag ingen rastvakt, så regnet störde mig inte nämnvärt :) Jag har bara haft en skön känsla i kroppen idag. På jobbet har det varit allmänt lugnt och mysigt, och så slutade jag tidigt för att vi skulle med Kajsa och Peter och titta på ett hus. Huset var tyvärr inte så fint som de hoppats eller som bilderna visat, så det var tråkigt. Men på söndag blir det ny visning av ett nytt hus! :)

Kanske börjar det sjunka in att kanske, kanske blir det snart. Vill inte hoppas, vågar inte hoppas, men kan inte låta bli...... Jag vill jag vill jag vill!!!

Puss
H

Kommentarer
Postat av: B&L

Hoppas och håller tummarna stenhårt för er :)

2010-09-16 @ 11:29:30
URL: http://rainbowladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0