Life of a lattemorsa?

Näringspaus för hela familjen! :)



Planer, planer, planer... Om sju veckor ska vi officiellt (och kristerligt ;) fira vår lilla familj, och trots att det inte blir ett grandiost firande är det mycket att planera. Nu är kyrkan och lokalen bokad, Evas och mina kläder inköpta, inbjudningar ute... Men det är många detaljer kvar att fixa, köpa och planera. Roligt!!!

Idag var Elvin med mig på jobbet, till barnens stora förtjusning. De kommer nog vilja att han kommer varje dag nu, men tror inte att mycket blir gjort då :D Det var mysigt! Bara ett av barnen frågade lite mer. Med lite småtjurig uppsyn kom han smygande och frågade vem pappan är. Och när han fick höra att Elvin faktiskt inte har någon pappa utan två mammor så verkade han rätt nöjd. Men så är han också mitt lilla frimärke ♥

Nu har jag tre dagar kvar innan arbetet kallar... och de ska avnjutas i stora drag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0