Min näsa?

Ha ha, nu börjas det. "Åh, vad han är lik dig över näsan!" Eller hur?

Elvin och jag hälsade på på mitt jobb idag (har gått på mina tio lediga dagar idag, så Evas ensamma föräldraledighet blev inte så lång. Men lång nog för mig :), och vi satte oss bredvid en kollega som är ganska ny och inte visste hur det ligger till. Och tydligen är han VÄLDIGT lik mig. Herregud, vad man ser det man vill se. "ja, det var ju lustigt. För det är min fru som fött honom." "Jaha" *tyst* "Men han är ändå väldigt lik dig"

Ja, det har jag inget problem med. Så söt som han är :)



Mamma upp i dagen?

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja, så är det verkligen, man ser det man vill se! Väldigt söt är han i alla fall!! <3

2011-08-17 @ 12:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0