Elvins första jul

Julafton 2011, Elvins första, blev en väldigt mysig sådan! :) Julen firades tillsammans med familjen Ekendahl och Evas familj.

På morgonen åt vi frukost hemma hos Kajsa och Peter.




Sixten och Svante fick kritor och ritblock i julstrumpan.


Framåt förmiddagen tog några av oss en promenad i (faktiskt) solskenet, medan andra inte kom längre än till vår fina lekplats :)





Selma följde med som vanligt :)


Resten av julaftonen spenderade vi hemma hos oss.

Sixten tycker om att läsa. Och läsa. Och läsa :)




Uppmärksamma Kalle Anka-tittare!




Oskar var sjuk, men Kalle kallade...


En trött Elvin myser hos morfar Stig.


I väntan på tomten!


Äntligen kom han!


Men han var ganska läskig... Bäst att gömma sig under bordet tyckte Sixten. Och sen var mammas famn bäst.








Fast ganska snäll ändå som kommer med paket :)




Och snart kunde han själv hjälpa till!


Svante var tuffare! Ja, det är jag. Jag har varit väldigt snäll!




Till mig!!! :D






Hej då tomten!


Dags att njuta av julklapparna.


En till!


Elvin provar julklappsbilen!






Busa med mamma! :)






Vi vuxna spelade ett julklappsspel. Här är Hannas vinst! ;)


Elvins julmat, havregröt :)


God jul!



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken underbar jul ni verkar ha haft! Saknar er alla!

<3

2011-12-27 @ 09:47:27
Postat av: Karin

Det stora frågan är: HUR SÖT KAN MAN BLI??????



Mina älskade systersöner är nog de sötaste som finns! (förutom Gustav då, men han är än så länge bara en liten alien som sparkar mig lite inifrån med jämna mellanrum :D)

<3 <3 <3

2011-12-30 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0