Härlig långhelg och produktivt sportlov

Den här veckan har jag - H - haft ett välbehövligt sportlov. Ledigt från jobbet, men inte helt oflitig på hemmaplan. Jag - ja inte helt på egen hand, men jag hade mest tid! - har som sagt färdigställt bäbisens rum. Det blev fint :)









Vi kunde inte låta bli att ställa upp sängen vi fått av Ulrika bara för att se hur det skulle bli...

På torsdagen åkte vi till Karlstad och familjen Ekendahl. Vi hann lagom för att hämta Sixten på förskolan, men det hade vi inte mycket för, ha ha! Så fort han fick syn på oss blängde han och sa "Mea föskolan!". Sss, the love! ;) Nästa dag gick det bättre :) Då hade vi inte Svante med oss, utan hade tid att bestiga höga torn på vägen.





Resten av vägen tänkte han sig att ta sig hem krypandes genom skogen.



Tråkiga mostrarna hade en annan tanke. Och sent omsider tog vi oss hem :)

På kvällen gjorde sig stjärnan påmind genom så mycket buffar att man kunde se magen hoppa! Så nu har även Sigrid och Oskar "sett" henom :)

Helgen var supermysig! Vi hann också med ett IKEA-besök, kalas för Svante och mig, en inte så överväldigande melodifestival, många program "Big Bang Theory" och både mys och bus med barnen.

Här leker Svante och Sixten med sin julklappsspis

(sekunderna före löpte kranen stor risk att gå oåterkalleligt sönder och plockades bort av en ganska opopulär pappa)

och busar tillsammans


En perfekt helg i Karlstad avslutades med ett besök hos fina familjen Nilsson i Stodenehagen där det bjöds på god tacopaj, Super Mariospel och mycket trevligt sällskap. :)

Tack alla inblandade för en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj vad magen har växt! :D Jag längtar så tills jag får ÄNNU en kusin!! :D <3<3<3<3<3<3<3

2011-02-27 @ 21:49:45
URL: http://darlinns.blogg.se/
Postat av: Sigrid

The love, the love ♥

2011-02-28 @ 22:41:01
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Christine

Nu fick jag dåligt samvete. Kian sover på en madrass på golvet och har inget rum... Kan han få komma och sova över i Elvins fina? ;)

2011-05-11 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0