Livlig liten krabat!

På Ultraljudet för två veckor sedan såg vi som sagt en livlig liten krabat. Hela de 20 minuter som vi tittade på den så vände den sig och sparkade och höll på. Har dock inte känt av detta överhuvudtaget, möjligtvis något litet som kunde ha varit vad som helst. I fredags, 20+0, började dock Stjärnan märkas av ordentligt. Små buffar, eller något som mer svepte förbi. I lördags kunde även Hanna känna små rörelser och i går kväll fick den in en rejäl spark som hon också kände. Idag har den hållit på hela dagen nästan, inte bara när jag vart stilla och känt efter. Mer tydliga sparkar, mycket starkare än bara i fredags. Så svårt att förstå att från att inte känts alls känns det så tydligt på bara några dagar. Och bara tanken på de små fötter eller armar som gör dessa rörelser och sparkar får mig nästan att börja gråta..

 

//E


Kommentarer
Postat av: Karin

Men SHIT vad fort tiden går!!! Vill se magen!!!



<3<3<3

2011-02-07 @ 20:23:54
Postat av: Hanna

Och jag kan inte sluta tafsa på den... Man vill ju inte missa några buffar! :D

2011-02-08 @ 16:57:30
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi, det förstår jag! :D



Vill ni komma ner till oss och hälsa på nån gång? Middag och spel eller nåt annat trevligt?

2011-02-09 @ 16:47:23
Postat av: H

Gärna!!! :) :) Vi får kolla på datum och återkomma med förslag! :D

2011-02-10 @ 07:43:19
URL: http://hesalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0