En lite försenad lista

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Många saker... hela röran på Sahlgrenska dominerar året!

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.

Blev någon/några av dina vänner syskon föräldrar i år?
Elin, och syster och hennes man förstås!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Norge, Tyskland, England och Grekland (Kreta).

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett barn. Och vill allt sig väl så får vi det! ♥ ♥ ♥

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
15 oktober - två streck på stickan!

Vad var din största framgång 2010?
Att ha tagit mig igenom våren och sommaren med hälsan i behåll.
Att vända en väldigt jobbig arbetssituation till en ny och bättre situation med en fin och harmonisk barngrupp.
Att stå upp för mig själv och markera att jag inte tar kränkningar.

Största misstaget?
Har svårt att komma på något... (jag gör aldrig misstag, ha ha! ;) Men t.ex. valet av sunkigt vandrarhem i London. Fast är det budgetresa så är det! :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har upptäckt, och opererat, en sjukdom jag inte visste att jag hade, endometrios.

Bästa köpet?
Våra resor

Vad spenderade du mest pengar på?
Våra resor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket! Eva. Mina syskonbarn. Mina fina ungar på jobbet. Mina vänner och familj. Och förstås att lilla Stjärnan bestämde sig för att flytta in hos E ♥

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Lady GaGa - Bad Romance och Alejandro är de som är mest 2010!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket ledsnare, och mycket gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Kan inte komma på något... Tycker jag tagit vara på livet ganska väl i år, så gott jag kunnat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Åkt till Sahgrenska

Hur tillbringade du julen?
Hemma, med Evas familj, och senare i Karlstad med min.

Blev du kär i år?
Alltid, i E.

Favoritprogram på TV?
Ovanligt mycket TV har det blivit under hösten! Top Model, Biggest Loser, gamla Vännerprogram...

Bästa boken du läste i år?
Just nu kan jag inte komma på nån, fast jag läst massa! Lars Keplers Hypnotisören gillade jag, men BÄST vet jag inte... Har läst flera Barbara Voors och Maria Ernestam som jag gillat skarpt!

Största musikaliska upptäckten?
Upptäckt och upptäckt... Men Lady GaGa har ägt året :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Fick en systerson! Samma dag, samma tid som jag! :)

Annars jobbade jag, inklusive APT halva kvällen...
Och mys med Eva när jag kommit hem.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att ha sluppit att undersökas, operas, vänta, bli besviken, återigen besviken och slutligen att kasseras av Sahlgrenska.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Skön... ;) Klänningar och jeans!

Vad fick dig att må bra?
Stjärnan i magen. Att gå ner 8 kilo.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm.. Jillian? ;)

Vem saknade du?
Oftast mina syskonbarn!

De bästa nya människorna du träffade?
Svante - helt nykläckt! :)

Årets sötaste?
Alla mina fina syskonbarn ♥

Årets hetaste?
Eva
(och Samaria)


Årets största kärlek?
Eva

Årets besvikelse?
Endometrios + balanserad kromosomtranslokation = jag är skadat gods

"Besvikelse" är inte rätt ord, men sorg för att vänner och bloggare vi känner så starkt med inte lyckas i sin längtan efter barn.

Årets bästa?
Stjärnan

Årets snällaste?
Får nog säga Cosette. Hon är typ den snällaste jag känner :)

Kram
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Nina

Men guuud! När är ni beräknade? Vi plussade också 15 oktober.. men 2009. :)

2011-01-17 @ 19:12:18
URL: http://nenima.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi bodde i Oslo när vi planerade pysen så vi tog färjan över till Danmnark och Gaiakliniken i Hobro. Underbart litet ställde med supertrevliga barnmorsor ute på den danska landsbygden. :)

Vi ändrade oss också om "bärare", så helt plötsligt var jag gravid. ;)



Spännande med ultraljud! Vi gjorde två 3D-ultraljud, om det inte blev tre till slut. ;) Ska ni ta reda på könet?

2011-01-18 @ 17:33:45
URL: http://nenima.blogg.se/
Postat av: Cosette

Jag blir alldeles varm i hjärtat <3 :)))) Tack för att du alltid finns när jag behöver någon att prata med!!! Jag vet inte om jag hade klarat av 2010 utan dig !!!

2011-01-22 @ 21:17:17
Postat av: Hanna

2011-01-23 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0