Jävla cancer

I helgen har jag varit på "turné" i huvudstaden, och bland annat träffat finaste, finaste mormor och morfar.

Min 89-åriga, för åldern pigga mormor har nyligen diagnosticerats med cancer, och avvaktar fortfarande besked om behandling. Hon är rädd att de ska tycka att hon är för gammal för någon behandling alls, och med tårar i ögonen önskar hon sig några goda år till. Jag vill bara hålla om henne och ta bort den jävla tumören. Hålla om henne kan jag, men ta bort det onda, nej.

Snälla snälla gud, eller läkare, ta henne inte ifrån oss än.


//Hanna

Kommentarer
Postat av: Sigrid

HAR LÄKAREN INTE RINGT ÄN?????? >:(

2011-01-31 @ 19:33:42
Postat av: Anonym

inte i helgen i alla fall :( Men de skulle be Ulla att ringa. Hoppas!

2011-01-31 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0