Bara-vara-hemma-helg

Vi har haft en härligt overksam helg! "Helgen" började redan i torsdags, när förkylningen till slut hann ikapp mig (eller oss alla tre egentligen) så att jag gick hem ifrån jobbet. Då var svärföräldrarna här för att träffa Elvin under lite lugnare former.


Morfar Stig fick äntligen dra vagnen :)

Elvin har sovit väldigt dåligt de senaste två veckorna ungefär, så det har varit rätt behövligt att bara ta det lugnt, särskilt som vi dessutom snorar och snörvlar alla tre. Varje tillfälle till vila har tagits!


Titta på mig vad söt jag är!


Det är gott att sova hos mamma en stund.

I fredags stannade jag hemma med Elvin en stund så att Eva kunde åka iväg lite på egen hand. Win-win-situation kallas det ;) Hon kom hem med den underbara "soffan" jag spanat på på Åhléns ett bra tag. Det finns lycka även i tingen! ;D Men vad hörs samma kväll utifrån hallen?... Klös, klös på fina soffan.


Tjyv-Selma!!! >:(

På lördagen hängde vi hos Kajsa och Peter hela dagen, som gladeligen ställer upp och konkar på bäbis när mammorna inte orkar ♥


Söndag: morgonmys hos mamma Eva

Vi har börjat lite smått med smakportioner, och det går över förväntan. Det mesta verkar faktiskt försvinna IN i lilla bäbismunnen :) Fast det är egentligen inte SÅ förvånande, sådant litet matvrak som han är :)


Majs- och potatispuré står på menyn denna gång.


Jag kan själv!


Det här var ju gott mamma!

Ska jag ta mig ur pyamasen idag? Vi får se. I så fall utbytes den endas mot en one piece :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0