Vi har väntat länge på att få bli så här tråkiga..

Och jag har väntat länge på att få skriva den rubriken.. :) Kände att passade bra just nu, man kan väl säga att uppdateringen har varit si så där den senaste tiden.. :) Men allt har sina orsaker och vi får som vi brukar säga skärpa oss! :) 
Idag har i allfall jag och Elvin varit på mitt jobb och hälsat på och fått presenter! :) Som vanligt charmade han alla med sitt underbara leende. För vem kan ungdå att låta sig charmas av detta: 


 

Elvin har nyligen börjat att sitta i stol, vilket går bra med lite hjälp. :) Han tyckte det var mycket roligt, då man kan titta på alla samtidigt.. :) Iallafall en liten stund.. :P




Har egentligen inget vettigt att skriva så lägger ut bilder på min fina familj istället..

 





Puss & kram från mig och Elvin!

Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen en ny post! :D



<3<3<3

2011-09-28 @ 12:49:15
Postat av: Anonym

Ja, ni är faktiskt tråkiga!! Tur att ni har en sån söt son att lägga ut bilder på :) :)

2011-09-28 @ 14:12:28
Postat av: Anonym

Oj, hoppas ni kan gissa vem som skrev inlägget ovan :)

2011-09-28 @ 14:13:08
Postat av: Hanna

Åh, min lille pasha ♥ Puss!

2011-09-28 @ 14:47:34
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: Elin

2011-09-30 @ 20:01:55
Postat av: Elin

(och där råkade jag trycka iväg en alldeles tom kommentar när det jag eg ville säga att ni har en fantastiskt söt son med den skönaste sittstilen väldigt...avslappnad ;)

2011-09-30 @ 20:03:23
URL: http://regnbagsbebbe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hi hi, finns en ännu mer... avslappad bild, men den får jag nog inte publicera för Eva ;)

2011-09-30 @ 22:32:53
URL: http://hesalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0