Bridesmaid...zilla?

Äter kycklingwok, dricker rödvin och tittar på fars från Fredriksdal och upplever gamla minnen. En skådespelare/dansare som en gammal kursare varit skolkamrat med, och blev tillsammans med efter att ha träffat honom på busshållsplatsen efter vi sett honom i musikalen Fame. Gamla minnen som sagt ;-)

Idag fick jag hjälp av Peters syster som är sömmerska att nåla upp min klänning. Hon blev nog lite trött på mig när Majsan påpekade att jag ju vill gå ner ett par kilo till så att hon kanske skulle göra den ännu kortare, men bet ihop och la upp ;-) Jag höll på att både svimma och kräkas, men det gick bra :-) Och satan vad snygg jag kommer bli! :-P


Puss och kram från en snorig och hängig Elvin! Snorsug, ooojä!


Pöss

Kommentarer
Postat av: Johan

Satan vad snygg var minsann rätt uttryck! :-D

Kramar!

2012-01-06 @ 14:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0