Hemmahelg

Det blev tyvärr inget besök igår, för lille L vaknade med en kraftig förkylning, och efter Elvins alla förkylningar vågade vi inte riskera något. Jag var också rädd ett tag att jag fått magsjuka av en elev som kräktes i torsdags, men tack och lov var det bara lite magkatarr... ;) Vi fick i alla falla roa oss på egen hand, och det fick ju gå bra :)

Senaste veckan har det hänt massor med Elvin! Han kryper inte klockrent, men drar sig framåt med ena benet, och nu ställer han sig upp i sängen. Inte så mysigt just när det händer eftersom det betyder att han är arg och inte vill sova, men ändå :) Och i helgen har han börjat vinka! Till oss, till katterna, till vardagsrumslampan och till TV:n. Hur gulligt som helst!!! :) ♥♥♥

Idag är ungefär lika soft. Lite plock och städ, lite promenad och Vinterstudion i bakgrunden. I kväll kommer Karin och Martin med vänner på väg hem från Sälen, så vi har rensat bland de gigantiska högarna med kläder och även lite andra bäbissaker. Tänk att Elvin varit så liten... ;)

Bjuder på en liten pulkafilm :)




Nästa vecka känns som "den sista" på många sätt.

Evas sista innan hon börjar jobba.
Min sista innan jag blir föräldraledig.
Lindas sista vecka som o...gift,
och därmed sista veckan innan supermegabröllop 1.0

Så... må denna vecka vara lång... eller kort... eller alldeles lagom.

*vink, vink* från Elvin


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, guuud vad söt! Saknar er, puss och kram <3

2012-01-29 @ 18:41:38
URL: http://darlinns.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Gladprutt! Hanna är nog den enda mänskan som åker pulka i jeans... :D

2012-01-29 @ 19:19:35
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Linda

Gahhh! Supermegabröllop ångest.0! Vad har jag gett mig in på? Tar du emot mig när jag svimmar?

2012-01-31 @ 06:55:02
URL: http://lillamy.nu
Postat av: Hanna

Svaret är:



ja ♥

2012-01-31 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0