Litet kryp

Nej, den här ungen verkar inte tycka att det är så roligt att krypa. Snarare kryper han sämre nu än förra veckan. Kanske ett sätt att säga till morsorna: "back off! ^_^

Han kanske skippar helt att krypa och går direkt till att gå istället! Elvins nya kärlek är min sänglampa som har ett snöre att dra i för att tända och släcka, och i går morse ställde han sig upp mot vår sängkarm, först från mitt knä, och sen från sittande i sängen. Tyvärr har han inget att hålla i, så han ramlar baklänges hela tiden, men lampan är värd att kämpa vidare för! ;)


"öu-PA"


Han börjar också bli bra på att hålla balansen när han släpper med en hand.



Tacka vet jag att stå upp och betrakta världen! :D Krypa? Äh, blaj. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ni och tack för en fin blogg! Har följt er ett tag lite anonymt, roligt att läsa om andra regnbågsfamiljer :) Min familj och jag är nyinflyttade i krokarna. Vår 1-årige grabb och vi vill gärna göra nya bekantskaper samt höra från inbitna vad som händer som föräldraledig häromkring. Tack och hej!

2012-01-06 @ 14:29:18
Postat av: Sofia

Namn och mail försvann visst där..

2012-01-06 @ 14:30:00
Postat av: Linda

Jonna kröp när hon var 10,5 månad och gick vid 16 månader. Så än finns det kryp-hopp! :)

2012-01-10 @ 20:39:05
URL: http://lillamy.nu
Postat av: Hanna

Sofia: Vad kul! Vi kan upptäcka Uddevallas föräldraledighetsutbud tillsammans ;) Kontaktar er!



Linda: Vilken tur, då finns det hopp ;) ;) Men det vore skönt om han knäckte koden, för han blir så nedrans arg.... :)

2012-01-12 @ 10:31:37
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det kan vi absolut göra! Vi hörs!

2012-01-12 @ 14:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0