På jobbet

Vardagen är tillbaka sen ett par veckor, vilket väl märks på bloggandet. Lektioner, planeringar, samtal (som inte blev av när jag var sjuk hela tiden), konfliktlösning... Eleverna tar inte hänsyn till att jag snart ska sluta och helst bara vill lulla runt och mysa sista veckorna ;) Två veckor och en dag kvar tills jag blir föräldraledig.

Igår var även Elvin på jobbet. Han levererades (nybajsad!!!) vid lunch och hängde med sista lektionen. Det gick hur bra som helst faktiskt. Det blev lite för mycket nån gång när tionde ungen eller så ville bära honom, men det var inget som inte en mammas famn och lite majskrokar kunde bota :) Det är lite spännande, för det var tydligt att barnen var väldigt mycket roligare än mina kollegor. Trots att de är ganska stora, 9-11 år, så sken han som en sol när de flockades omkring honom och ville klämma, pussa och bära. Mot de vuxna var han mycket mer avvaktande. Öppna förskolan nästa! :)

Tjing tjong, back to work! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0